http://chipsmore1991.blogspot.com/

Saturday, September 17, 2011

Selamat Hari Malaysia!!


 ingat nak cat muka aku tadi, tapi tak jadilah. hihi


Aku suka tengok Melayu borak borak dengan Cina dan India dekat satu meja makan. semua guna Bahasa Melayu. Semalam mak aku bergurau pulak dengan apek tua yang jual suratkhabar tu. Cina tu pun ramah. 


Minggu lepas pulak aku nampak sorang India ni bagi makcik Melayu yang berdiri dekat dalam komuter tu, tempat duduk dia. Sebelah aku pulak masa tu ada satu group student Cina, Melayu dan India tengah rancak borak. Kadang kadang dalam bahasa melayu. kadang kadang speaking. 


best kan macam tu?

tapi bila open house hari raya, melayu sama melayu, duduk berpuak puak. 

damn pathetic aite?

Selamat Menyambut Hari Malaysia

No comments:

Post a Comment

jerit kuat2 kt sini ye..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...